Warsztaty kulinarne dla firmy, które przeprowadziliśmy na spotkaniu menagerów sklepów sieci Stokrotka, służyły zapoznaniu z nowa marką, która została właśnie wprowadzona do Polski. Jej produkty stały się elementem programu lojalnościowego tej sieci.

Było ważne, aby sprzedawcy mieli osobiste wrażenie kontaktu z produktem i jego używania, aby mogli się w ten sposób sami przekonać o jego zaletach i właściwościach. Mogliśmy to osiągnąć jedynie poprzez warsztaty kulinarne. Gotowanie poprowadził półfinalista 2. sezonu programu Master Chef Charles Daigneault, który podzielił się także swoimi wrażeniami z wcześniejszych testów naczyń do pieczenia Tognana. Warsztaty osiągnęły swój cel, a dla uczestników były tez świetną zabawą. Warsztaty te odbyły się w Krakowie. Zainteresowany podobnym wydarzeniem? Prosimy o kontakt z nami. Może to być Kraków lub dowolnie wskazane ine miejsce na mapie Polski.